Przejdź do zawartości

Dieta na masę

Wielu młodych chłopców, oraz mężczyzn, szczególnie gdy zbliża się okres wakacyjny, pragnie nabrać muskulatury. By nabrać mięśni nie wystarczą same ćwiczenia, niezbędna będzie także dieta, która dostarczy nie tylko ogromnej ilości kalorii, ale także dobrze zbilansowanych składników. Proporcje te powinny wynosić około dziesięć procent tłuszczy, sześćdziesiąt procent węglowodanów, oraz trzydzieści procent białka.

To właśnie białko w połączeniu z aminokwasami, ma największy wpływ na skład budulcowych naszych mięśni. Jednak nie zawsze udaje się dostarczyć odpowiedniej ilości białka w jednym posiłku, lub nie zawsze jest możliwość zjedzenia pełnowartościowego posiłku. Możemy skorzystać wtedy z odżywek, jakie bez problemu znajdziemy na rynku suplementów dla sportowców. Odżywki białkowe możemy rozpuścić w mleku, lub zwykłej przegotowanej wodzie. Bidon z odżywką możemy zawsze zabrać ze sobą do pracy lub do szkoły i bez problemu wypić w wolnej chwili. Jest to świetny sposób, by zastąpić pełnowartościowy posiłek.

Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *